Returnarea produselor
In cazul unui retur, costul de transport este suportat de catre client.
Acceptam fara impedimente schimburile de produse in termen de 15 de zile lucratoare de la primirea coletului la sediul Ancor Gifts sau de la achizitie.
Pentru comenzile efectuate online si in magazin, acceptam urmatoarele optiuni:
1. schimbul produsului cu un alt produs, de valoare egala sau mai mare
2. returnarea banilor
Produsele pot fi returnate in urmatoarele conditii:
1. se returneaza in maxim 15 de zile de la achizitie si sunt insotite de bon fiscal sau certificat de garatie cu data aferenta cumparaturii
2. sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezinta defecte, sunt in starea lor originala, nu au fost deteriorate, au toate ambalajele si accesoriile originale atasate, iar acestea nu prezinte semne de utilizare.
Returnarea banilor se efectueaza in termen de 5 zile lucratoare pentru comenzile online, si pe loc in cazul comenzilor efectate in magazin.
Produsele personalizate nu pot fi returnate.
Putem schimba o bijuterie doar cu un alt produs cu aceeasi valoare sau mai mare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa contactati echipa noastra folosind formularul de contact. Timpul de re-livrare depinde de produsul ales, daca il avem in stoc sau trebuie sa il facem pe comanda.
In cazul in care clientul solicita un retur, produsul poate fi returnat doar prin aceeasi modalitate prin care a fost achizitionat:
*online – prin curierat rapid
In cazul achizitionarii unui gift card/voucher, nu acceptam restituirea contravalorii financiare.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.
Dorim sa va informam faptul ca Ancor Gifts returneaza clientului suma achitata pentru produsul achizitionat, dar nu si comisioanele ce tin de terti (transfer bancar, paypal, mobilpay, transport prin curier, diferente de curs valutar, etc).
Ancor Gifts se bucura sa va ofere servicii complementare si gratuite:
- inlocuirea snururilor din matase
Reparatiile si reconditionarile bijuteriilor sunt servicii platite, disponibile clientului Ancor Gifts , dar nu fac parte din conditiile de garantie oferite de certificatul nostru de garantie si autentificitate. Termenul de garantie pentru materialul bijuteriilor noastre este de 24 de luni de la achizitionare.
- Certificatul de garantie asigura clientului posibilitatea de a schimba sau repara produsul achizitionat in termen de 24 de luni de la data achizitiei, daca acesta prezinta vicii de fabricatie. Pentru a beneficia de acest drept este necesara prezentarea certificatului de calitate.
- Sunt considerate vicii de fabricatie: pandante rupte, inele sau bratari dezlipite, diamante cazute, deformari mecanice. Pentru defectele ce nu pot fi acoperite de garantia noastra, precum: zgarieturi, purtare excesiva sau neadecvata, lant rupt, decolorarea aurului, reparatiile vor fi efectuate pe baza unui cost aditional, in functie de complexitatea si tipul de reparatie. Clientul va fi informat de acest cost inaintea prelucrarii reparatiei. Timpul de ridicare/livrare a unei reparatii/inlocuiri este de 20 zile lucratoare din momentul procesarii. Costul de transport este suportat de catre client, daca se solicita livrare.
Ancor Gifts nu este responsabil pentru produsele pierdute sau furate.